سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


هیمن و لزنر وارد میشند.

در پشت صحنه الک و بنجامین پیش ام وی پی و لشلی میرند و به اونا خوشامد میگند. لشلی میگه ببینید قرار نیست دوباره با شما گروه بشم. میخوام تنها کار کنم.

هیمن لزنر رو معرفی میکنه و لشلی و ام وی پی هم میان باهاشون کل کل کنند. ام وی پی لشلی رو معرفی میکنه و لشلی میگه بودن در رینگ لزنر برام افتخار هست. لشلی میگه البته با تمام احترامی که برای لزنر قائلم، باید بگم که او در این بیست سال مدام از من فرار کرد تا مسابقه ندیم. لزنر میخنده و میگه متاسفم. توی این بیست سال سرم شلوغ بود چون همش داشتم واسه کمربند مسابقه میدادم. توی پی پر ویوی اول سال هم اتفاقی باهات مسابقه دادم. چون تو همیشه از من عقب بودی و نتونستی به مسابقات مهم برسی تا حریفم بشی. حالا هم اگر مشتاقی باهات مسابقه میدم.

لشلی میگه وقتی در رویال رمبل بردمت موضوع جالب خواهد شد. لزنر  شوخیش میگیره و میگره تق تق. هیمن میگه کیه این وقت شب؟ لزنر میگه لشلی اومده. هیمن میگه لشلی کی هست؟ لزنر میگه اره واقعا او کی هست؟ لزنر بعدش به لشلی اخطار میده که دلش رو صابون نزنه چون نمیتونه لزنر رو ببره. بعدش همراه هیمن میره

 بنجامین و الک میان و به لشلی حمله میکنند. اما لشلی حسابشون رو میرسه.


رندی پیش ریدل میره و میگه اشتباه تو باعث شد تا در راو قبلی به اوتیس و گیبل ببازیم. باید حواست رو جمع کنی.
او روی دست ریدل مینویسه که باید با رندی تگ کنی تا ببری. ریدل حواسش جای دیگه هست و میخواد بعد از شو، توی شهر دور بزنه و رندی میگه بعد از مسابقه میتونی بری.

 

گیبل و اوتیس مقابل اورتون و ریدل

اوتیس با یک البوف ریدل رو نقش زمین میکنه. اورتون میاد دوباره با گیبل درگیر میشه. گیبل به اوتیس برخورد میکنه و این تگ حساب میشه . اوتیس روی اوتون یک اسلم مینزه و کاورش میکنه

برنده و قهرمان جدید تیمی:

گیبل و اوتیس

 

تصویر پریست رو داریم که میگه قرار در رمبل سی نفره مردان باشه

پریست بعدش پیش استریت پروفیتز هست و از کار استریت پروفیتز تعریف میکه. سی ام پانک نیوز. اونا هم برای مسابقه ی امشب باهاش هماهنگ میشند.


بیانکا در پشت صحنه میگه پارسال من رمبل رو بردم و بازم می تونم ببرم تا به رسل برم. او بعدش میخواد مقابل مورگان و دودرپ ببره تا حریف بکی بشه.

استریت پروفیتز و پریست مقابل رود، زیگلر و اپولو کروز

فورد روی کروز و عزیر سنتون میزنه. رود میره داوکینز رو رول میکنه اما موفق نیست. داوکینز به رود حمله میکنه اما زیگلر تگ میگیره و با اجرای زیگ زاگ میره برای کاور

برنده ریگلر، رود و کروز

 

رولینز به رینگ میاد و میگه بابت رمبل هیجان زده هستم. البته هیجانم به خاطر درگیری لزنر و لشی نیست. به خاطر رمبل سی نفره مردان و زنان نیست. فقط به خاطر مصاف خودم مقابل رومن هست. بعدش قهرمان یونیورسال خواهم شد. او برد خودش رو مقابل رومن قطعی میدونه همانطور که انسان پایانی جز مرگ نداره.

بیگ ایی وارد میشه. او میگه در رمبل سی نفره، من میبرم. رولینز میگه میخواهی ببری و حریفم در رسل بشی؟ اما من قبلا شکستت دادم. بیگ ایی میگه میتونیم دوباره مسابقه بدیم. رولینز قبول میکنه.


رولینز مقابل بیگ ایی

بیگ ایی فرصت زدم بیگ اندینگ رو داشت اما رولینز بهش اجازه نداد. رولینز با پدیگری کار رو پیگیری کرد. بیگ ایی بیرون رفت تا نفسی بگیره. رولینز با البو بهش حمله کرد. بیگ ایی نقش کف رینگ شد و رولینز بهش استامپ زد

برنده رولینر

ریپلی و نیکی اش به رینگ میان. گزارشگر ارشون راجب هدفشون میزسه و نیکی میگه ما کمربند تیم رو از رلینا و کارملا میگیریم. ریپلی میگه نباید این رو الان میگفتی. نیکی میگه نه الان درست موقعش بود. ریپلی میخواد حرف بزنه اما نیکی حرفش رو قطع میکنه. ریپلی میگه بهتره راهمون رو جدا کنیم. نیکی میگه اما تو باعث شدی من به خودم باو رداشته باشم. ریپلی بغلش میکنه و دوستانه میخواد که به کارشون به عنوان تیم خاتمه بدند. نیکی اولش قبول میکنه اما بعدش به ریپلی حمله میکنه و میگه من ابر قهرمان هستم و نیازی به دوست ندارم.

رجی پیش دانا میره و میگه کمربندت در خطر ست. تروت و توزاوا و تامینا میان تا کمربند رو بگیرند. اما اون وسط برخوردی با تامینا دارند. رجی و دانا فرار میکنند و به اوموس میرسند. اوموس به رجی میگه مراقب کارات باش وگرنه در راو بعدی تاوانش رو میدی.


دودروپ در پشت صحنه برای حریفان کوری میخونه

 

نیک ساندرز مقابل اوموس

اوموس یک اسلم به ساندرز میزنه. او با چوک بمب کار رو ادامه میده و میره برا ی کاور

برنده اوموس

 

ادج میاد و بعد از خوش و بش با مردم، بن فونیکس رو معرفی میکنه. بت وارد میشه. ادج به دوران ورزشی بت مرور میکنه و میگه من و بت تنها زوج در تالار مشاهیر کمپانی هستیم که با هم ازدواج کردیم. بت از حرفهای همسرش تشکر میکنه و ضمن تعریف از ادج، اعلام میکنه که در رمبل حساب ماریس و میز و میرسند. میز و ماریس وارد میشند.

میز میگه من پول زیادی خرج کردم تا در این شهری زندگی نکنم. حالا بریم سراغ ادج و بت. ادج همون ادمی هست که همسرش رو سپر کرد تا در روز اول سال ببره. ادج میگه همانطور که تو ماریس رو سپر کردی. میز میگه ماریس یک ورزشکار خوب هست و از بت خیلی بهتره. میز ار موقعیت فعلی ماریس و طرفدارانش رو به رخ میکشه. ادج میگه ما بهش احترام میزاریم اما اگه به پروپای ما بپیچه حالش رو میگیرم. بعدش بت برای ماریس کوری میخونه و مطمئن هست که در رمبل برنده ی مسابقه میشند.

میز ار ماریس میخواد جواب بت رو بده اما ماریس حرفی نداره و با ناراحتی میره. بت میگه قبل از اینکه بری به ادام پیرس بابت حرفمون گلایه بکنی من دهنت رو خرد میکنم.

تیوری در پشت صحنه میگه اگر امشب اسنایلز رو ببرم مکمن به من موقعیت بهتری میده


تیوری مقابل استایلز
تیوری حریف رو هل میده اما استایلز به کمر او ضربه میزنه. استایلز میره فینیشر اجرا کنه اما والر میاد و هلش میده و مسابقه دیکیو میشه

برنده با دیکیو استایلز


والر در پشت صحنه میگه من استایلز رو زدم تا بابت درگیری فردامون در ان ایکس تی بهش هشدار بدم

لیو مورگان هم در پشت صحنه بابت مصاف امشب زجر میخونه

بکی به سالن میاد

میریم سراغ بلیز که در مطب روانپرشک هست. روانپرشک تصویر تکه پاره شدن عروسک لیلی توسط شارلوت رو نشون میده و میگه چه حسی داری. بلیز کراوات طرف رو میگیره و میگه تو چه حسی داری. او میگه حسی بد. بلیز بعدش اتاق رو به هم میریزه.

 

بکی توی رینگ ار بیانکا و مورگان و دودورپ اسم میبره و ضمن تحسین توانایی اونا، مصاف امشبشون رو یاداوری میکنه. او میگه اونا میجنگند تا در یک سابقه دیگه به من ببازند.

بیانکا مقابل مورگان مقابل دودروپ

بیانکا موقعیت کاور کردن مورگان رو داشت اما بکی مانع شد. بکی بیانکا رو بیرون انداخت. بیانکا باهاش درگیر شد. در داخل رینگ، دودروپ به مورگان فینیشر زد و کاروش کرد

برنده دودروپ

 

بکی اومد و یه سیلی به دورپ زد. دودروپ هلش داد. بکی گفت تو بردی چون من کمکت کردم

تمام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 21 دی 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر